25 May 2012

autumn

when i first saw the pics of the clothes from h&m autumn collection, i didn't like most of them but then, when i saw them live, they're actually much nicer than i thought.

there are pretty tie dye pants, kitschy but great black sweater with fake jewels on it, a necklace that bara and me decided to put on our heads instead, this kinda golden-c-thru-polo-shirt, a nice pyramid ring, a sweater with floral print and a black one with green glitter on it.

i taught jul how to eat things with a straw.

/

když jsem poprvý viděl fotky z podzimní kolekce h&m, tak se mi nelíbily. ale pak, když jsem viděl to oblečení naživo, mě některý kousky dost zaujaly.

třeba pěkný 'batikovaný' kalhoty, kýčovitej černej svetr se spoustou falešnejch drahokamů, náhrdelník co jsme použili tak trochu jako škrabošku, takový zlatý průhledný polo tričko, pěknej pyramidovej prsten, svetr s ne úplně klasickym květinovym vzorem anebo černej svetr co se zeleně třpytí.

naučil jsem jul, jak se jí brčkem.









see the rest of the photos here. / víc fotek tady.






i made the shirt / tu košili jsem vyrobil

6 comments:

  1. Předpokládám, že ty nohy sou Cruelly de Ville

    ReplyDelete
  2. jesus, tie nohe sú tak parádne hnusné!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsou krasne hnusny a zbytek ty divky je krasne krasnej

      Delete
  3. haha bara je top ufon a jul top humusak :-D

    ReplyDelete
  4. Super blog!
    Už dlouho jsem narážela na tvé fotky, ale až včera i na blog.
    Moc se mi líbí a baví mne!

    Přeji hezkou neděli.

    ReplyDelete

shout