1 March 2012

modrá + lilo party

first of all, you should know i dyed my hair turquoise.
it's not really cause i find it beautiful or cool, it's because i got the hair colour for free (how czech is that ha!).
and i am satisfied, actually very happy with it.
/
zaprvé byste měli vědět, že jsem si obravil háro na tyrkysovo.
neni to protože mi ta barva přijde přenádherná nebo cool, je to protože jsem ji dostal zdarma (ha to je dost český chování!).
a jsem spokojenej, vlastně hodně moc.


you should also know i went to berlin for three days with a friend and the two of us managed to buy a total of 19 donuts. i'll show you the pics sometimes.
/
taky byste měli vědět, že jsme jeli na tři dny do berlina a ve dvou jsme si koupili dohromady 19 donutů. někdy vám ukážu fotky.

zároveň byste rozhodně měli vědět o tomhle:
příští neděli 11. března 2012 pořádám v podniku "café v lese" v praze Lana Del Lohan party, kam vás všechny srdečně zvu. původně to byla moje narozeninová, ale prostě teď je to taková klasická s dobrou hudbou a pivem. zároveň si budeme moct promluvit a taky se můžete setkat s ňákejma blogerkama, jestli vás to zajímá.
takže příští neděli. máme pro sebe celou spodní část toho podniku.

tady je událost na facebooku. pozvěte sebe i všechny pražský kamarády. užijem si to.

12 comments:

  1. hell yes. parádní barva!

    ReplyDelete
  2. hej boží! a akce zní dobře, jestli budu mít čas, tak dojdu! .)

    ReplyDelete
  3. nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej!!!
    //aká je to farba?//
    o a na lana del lohan partz by som rada došla ale kurvanedása.

    ReplyDelete
  4. doooost dobrý vlasy!! a teď mě pěkně deptá že nejsem z Prahy..chci na tu párty!! :D ♥

    ReplyDelete
  5. your hair rocks, wish mine was as electric as this

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. doufame ze moet potece proudem i kdyz vita neprijde.

    ReplyDelete
  7. zaujala mě ta story s donutama....jako vlasy taky. no a 11. mám JÁ narozeniny....:D

    ReplyDelete

shout