16 March 2012

boring

ok so i had a total of 3 outfits on today haha.
i went to school looking like a drug addict. wearing shorts. i love the weather right now.
i went to the city centre looking like hitlerjugend meets seapunk meets idonthaveanidea. wearing shorts again. different ones.
and the third version of me today is this.
here i look about 2000% more boring than in the rest of the cases. anyway.
/
dneska jsem na sobě měl tři vohozy hah.
do školy jsem už šel v šortkách a prej jsem vypadal jako ňákej junkie.
do centra jsem šel vypadaje jako něco mezi hitlerjugend + seapunk + užnevimco. zas v šortkách. jinejch.
moje třetí verze je tohle.
vypadám tam asi dvacetkrát nudnější než v předchozích "modelech". no nic.





cardigan from h&m


i keep listening to grimes an awful lot. and the music video is one of the best i've seen.
i also found out that i still like cc a lot. the crim3s song is quite similar to them.
also, junkie + hitlerjugend is the new black, don't forget that, kiddos.
i got an inflatable skeleton for my birthday from vyvarovna.com girls. and a cute sweater.
i also got hairdye and a silver hairspray.
and about 10 of those tv-programme/women's stories magazines.
and many more great things (thanks guys).
the first two hours of the lana del lohan party the loudspeakers were broken so everything sounded like witch house. eh.
and this is an interesting story, it's only in english and i really have no intention of translating it so if you wanna read a story of a woman who killed three people and turned them into soap, go to my tumblr page here.
/
hrozně moc poslouchám grimes. a ten klip je jeden z nejlepších co jsem viděl.
taky jsem přišel na to, že mě cc ještě pořád bavěj a tahle píseň od crim3s je docela jako oni.
junkie + hitlerjugend is the new black. na to nezapomeňte, děcka.
dostal jsem od holek z vývařovny.com nafukovací kostru a pěknej svetr.
taky jsem dostal barvu na vlasy. a stříbrnej sprej. a 10 magazínů s příběhama.
a tak (díky).
první dvě hodiny lana del lohan party byly rozbitý repráky, takže všechno znělo jako witch house.
našel jsem zajímavej příběh o ženský, co zabila tři lidi a udělala z nich mejdlo a jídlo. (tady)


18 comments:

  1. grimes mi takz v poslednej dobe dosť počúvam.
    a to sako na prvej je nejlepčí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TO NENI SAKO VOE KDES NACHALA VOCI

      Delete
  2. aj ja to stale počuvam ako spravny hype follower. Aj preto sa tešim sa na nastup seapunk-hitlerjugend vlny. a všetko najlepšie!

    ReplyDelete
  3. hej, skvela mikina! odkud??

    ReplyDelete
  4. rozmýšlam, čo to s tými grimes je, keď ich teraz každý počúva (mňa vrátane), ja to mam od katky sido a páči sa mi dosť tvoja mikča!

    ReplyDelete
  5. taky chci barvu, růžovou prosim:D

    ReplyDelete
  6. nudný modely, to je moje. junkie + hitlerjugend is the new black - to stojí za promyšlení. grimes jsou pochopitelně báječný.

    ReplyDelete
  7. Já mylsím, že nudně vůbec nevypadáš:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  8. grimes jsou bozsky a ten kardigan je taky bajo
    potkal jsem tvou modrou hlavu vcera na vaclavaku
    a byl to jeden ze zasadnich momentu meho zivota

    ReplyDelete
  9. tři outfity sou i babu dost

    ReplyDelete
  10. Fuck! You are so handsome.

    ReplyDelete
  11. prečo všetci hovoria o grimes v množnom čísle?
    lenka

    ReplyDelete

shout