28 February 2012

PAG MIX : WHITNEY HOUSTOFF

in celebration of 300 readers i have prepared a mixtape of some of the music i listen to currently. i noticed that sometimes people actually do listen to the stuff i post here and that makes me kinda happy, although i have to say i'm extremely jealous of my music so you should appreciate this act, guys.
looking forward to your opinions.
/
jako oslavu 300 čtenářů jsem připravil mixtejp hudby, co v současný době poslouchám. všimnul jsem si, že některý lidi fakt poslouchaj věci, co sem dávám a to mě dost těší. i když musim uznat, že jsem hrozně žárlivěj na svojí hudbu, tak byste si tohodle činu měli cenit, lidi.
těšim se na váš názor.

track no. / artist / song / year


1 / the kvb / into the night / 2011 (a bit like joy division)
2 / beggars in the new land / pick wave / 2010
3 / bunny rabbit / lucky bunny foot / 2006 (girly rap)
4 / the knife / is it medicine / 2003 (the knife are just ultimately perfect)
5 / grimes / circumambient / 2012
6 / dog leather / do gleat her / 2010 (collab of sewn leather and dj dog dick, one of my favourites)
7 / salem / skullcrush / 2008 (witch house)
8 / klaus nomi / keys of life / 1985 (old avant-garde)
9 / ibopa / hives / 1996 (singing happily about aids is sadder than anything)
10 / shisa / sweet sptmbr / 2011 (psych)

download here or click the picture.





8 comments:

  1. ja z toho len the knife a salem

    ReplyDelete
  2. to je strašně supiš,protože jsem líná vyhledávat a stahovat hudbu.jsem líná psát.

    ReplyDelete
  3. wow,už tu máš pět komentářů,jsi famous.

    ReplyDelete
  4. Hello!!! I'm spanish and next saturday I'm going to Prague.
    I love creepers!!! And I'd like to know where can I buy a pair of creepers in Prague.
    Could you help me? :)

    ReplyDelete
  5. žárlivost na hudbu.to znám
    http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3076749_460s.jpg

    ReplyDelete

shout