14 January 2012

dem babbys

i know i haven't written anything in about two weeks. been busy. (and unsuccessful)
spent new year's eve with kaa and some other friends.
got my creepers. look at dem babbys.
/
vim, že jsem poslední dva tejdny nepsal. měl jsem dost práce (která mi nevyšla).
silvestra jsem slavil s kaa a dalšíma kamarádama.
přisly mi krýpka, koukněte na ně.








went to see my friend acting in a reendition of caligula (by camus).
bought a pack of tangerines and wanted to give one to every classmate but in the end i forgot.
bought a beavis and butthead tee in h&m.
this monday my hair will finally be grey.

another avantgardevintage coming quite soon. hope you're looking forward to it.
/
šel jsem na předělanýho caligulu (camus), kde hrála kámoška.
koupil jsem pytlík mandarinek a chtěl je rozdat ve třídě a pak na to zapomněl.
taky jsem si koupil triko z beavisem a buttheadem v h&m.
tohle pondělí budu mít šedý vlasy. konečně.

další sekáč avantgardevintage tak do tří týdnů. míň obrázků a víc stajlu. tak se těšte.



10 comments:

  1. čau
    nesnášim tě za ty creepers.
    <3

    ReplyDelete
  2. Miluju ty boty! Vypadaj skvěle.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  3. looks amazing!!
    where did you get those?

    ReplyDelete
  4. vua pripominas mi sick boya z trainspottingu

    ReplyDelete
  5. Love the blog, I hope you're able to check out and maybe follow mine :))

    ReplyDelete
  6. aj napriek mojej neláske + predsudkom voči leopardím vzorom sú...perfektos

    ReplyDelete

shout