23 December 2011

merry xmaz

my xmaz-pimped room / můj vánoční pokoj:





and i bought myself this monty python mug that sings and makes me happy. and today we went to new yorker to make fun of the clothes and after laughing myself to death i actually bought something! a leopard/cheetah fur backpack that is ugly enough to be pretty for me so this is the second thing from new yorker that i have ever owned (the first one being pretty shitty. mum bought it about 4 years ago?)
/
a koupil jsem si k vánocům tenhle monty pajtn hrnek co zpívá a rozveseluje mě. a dneska jsme šli do new yorkeru, abysme si dělali srandu z jejich hadrů a potom co jsem umíral smíchy tak jsem si něco koupil! batoh s leopardim vzorem co je dost hnusnej na to, aby pro mě byl hezkej takže je to druhá věc z ny co jsem kdy vlastnil (první mi koupila máma asi před 4 lety)


have a seriously merry christmas and get all da giftz u want u greedy bitchez.
/
přeju vám fakt veselý vánoce a ať dostanete všechny dárky co chcete, vy hrabivý coury :)

10 comments:

  1. plačem, od smiechu :DD

    izba vyzerá tak útulnô

    ReplyDelete
  2. tak toto je najlepši vianočny post jednoznačne, a my si chodime robiť srandu do terranovy :D

    ReplyDelete
  3. aký vianočný oltárek!
    a hrneček asi dosť zlobil ked schytava tie facky:D

    ReplyDelete
  4. ted mě štve že neumim pískat

    ReplyDelete
  5. jsem zmatená, nerozumim tomu, jak ty příspěvky jsou za sebou a jak to vůbec chronologicky funguje :D jinak seš sladkej jako vždy, Kášku

    ReplyDelete
  6. líbí se mi, no a life of brian je vskutku legendární!

    ReplyDelete
  7. ses roztomilej ale tos myslim nechtel

    ReplyDelete

shout