27 October 2011

moje oko

while others went to maria minerva's concert in a club called final, we drank sangria and a huge bottle of beer and the only minerva i saw that day was some kind of a sewing machine they've got at všup university in prague. we went to a party that took place at avu (another czech art uni) and the lil sod called dj played only cool stuff, therefore he got us entirely exhausted. while we were dancing, A scratched me in the eye, oh yeah, splendid. maybe o would have been cooler about that if she didn't say 'there was some blood in my eye' haha. but there was no actual blood flowing and the eye-doctor said it's only a superficial scratch and prescribed me some kind of ointment (yes, for the eye) a criticised me for wearing contact lenses. yeah, exactly what i needed to hear.

but no, je ne regrette rien, a week with a white changing colour and condemnation of maria was worth the fun. and you guys have fun looking at the picture. ( i feel a bit like 'the pink squirrel blog' - my idol.)

/

zatimco některý byli na marii minervě v klubu final, my jsme si dali sangrii za třicet a velkej zlaťák za čtyřicet a jediná minerva ten den co jsem viděl byl nějakej šicí stroj, co maj na umprum. šli jsme na party co probíhala na avu a šmejd dj hrál samý dobrý, tim pádem jsme tam padali vysílenim. při hudbě a tanci mi A rejpla nehtem do oka, no skvělý. možná bych bejval byl víc v klidu, kdyby neřekla, že mi teče krev z oka haha. ale netekla, očař řekl, že je tojenom povrchovej vryp, předepsal mi mastičku (jo, na bulvu) a zkritizoval mě za nošení kontaktních čoček. jo, to přesně jsem v tu chvíli potřeboval slyšet.

ale non, je ne regrette rien, tejden s bělmem měnícim barvu a zavržení marie za tu zábavu stálo. potěšte se obrázkem, už se cejtim trochu jako ten blog růžová veverka - moje idolka.



7 comments:

  1. Když byla moje dcera maličkatá, tak hrábla manželce do oka a děti jak maji ty ostrý mininehtíky, tak jí vyškrábla kousek bělma. Během chvíle měla oko jak tenisák. Brala na to nějaký kapky a za 14 dní to měla dobrý. Ale tak hezky červený jako ty ho neměla. Spíš opuchlý a "mokrý".

    ReplyDelete

shout