24 October 2011

hrobeček hudby

what i deleted from my music player / z přehrávače jsem vyhodil:
arctic monkeys
bonobo
boys noize diskografii
the clash (one hit wonder)
colonies (španělé, ne díky)
dope aviators (nic extra)
emiliana torrini (kromě toho jednoho hitu)
feist (mi pěkně leze na nervy už)
gogol bordello (jsem nikdy neposlouchal)
gorillaz (co s nima)
laura marling (nuda)
the locos (die)
madonnu (nechal jsem si takový ty 80s klasický)
new young pony club (nanic)
pet shop boys
the subways
temposhark
touch and go

tim pádem mam o 1000 songů míň a jsem rád, konečně si budu moct pouštět písně v náhodnym pořadí, aniž bych se bál, že mi tam vleze nějakej velkej omyl, kterej jsem stejně slyšel jednou v životě.

co vy. s jakou hudbu jste se naposled rozloučili?

4 comments:

  1. néééé, Bonobo bych nikdy nevyhodila!

    ReplyDelete
  2. podla mna dobrý výber, až na tu feist aj ked aj mne už liezla.

    ReplyDelete
  3. mne sa nejak nechce to mazat ale tiez neznasam ked dam shuffle a same zle veci ale zas niekedy najdem nieco super!

    ReplyDelete

shout