9 September 2011

kucí

pozvali mě, abych se podíval na novou pánskou kolekci v h&m.
proč nejít žejo, pivo tam bylo.
ne, dělám si srandu.




DIYDIYDYE KOŠILE
ČERNÝ H&M SKINNIES
DOC MARTENSKY Z LONDÝNA































byl tam víťa (překvapivě haha), edye a martynluke, já a dál už žádněj klučičí blogger, potom káťa a káťa a jiní. paulina a teruna to dokumentovaly. spíš než o módě to byla pohoda. dost jsem se rozplýval nad fotbálkem a nutil lidi, aby si se mnou hráli.

dekorace byli fajnový, takový klukovský. pivo fakt bylo, a to přímo takový to ze simpsonů.

jedna káťa měla na sobě, podle svejch slov, boty z transka oddělení. ale jsou to kecy, protože jí to celkově slušelo.

našel jsem si několik favoritů, který chci vlastnit. hlavně takovou vestu z umělý kožešiny a obrovskou parku. jedny z těch bot co jsou v podzimní/zimní kolekci už mam, takový ty nízký celohnědý. teda hrozně podobný. z londýna. ale ty s tou černou špičkou jsou docela zajímavý. nebo ne?

pak jsem večel šel na koncert health do meetfactory. tam jsem potkal lukea a nějak jsme zapředli rozhovor s nim a jeho kámošem, porovnali si velikost prstů a luke mi řekl, že vypadám trochu jako elf, ale už si nepamatuju v jakym kontextu. koncert byl dost dobrej a john famiglietti má metrový vlasy se kterejma provozuje magii.

jdu na austru zejtra. zas meet. co vy a koncerty? nějaký doporučení?

ještě něco trochu uploadnu.

(první dvě fotky jsou od teruny. dík)

14 comments:

  1. vypadam sjete a nemam bradu, to je tak smutny

    ReplyDelete
  2. vypadas jako dory z hleda se nemo to jsem tam chel napsat a zapomnel a tys pripomnela ses tam dobra prosimte drogy se jen pohrnou

    ReplyDelete
  3. ja jsem si to musela guglovat. ta vypada taky dost sjete a bez brady, tak dik

    ReplyDelete
  4. hele do dory se nepoustej je to moje idolka tak se pred ni nesmim ztrapnit jinak me daj do trapasu v bravicku

    ReplyDelete
  5. jo dory je nejvíc
    k těm koncertům- zajdi si na sbtrkt a glitch mob (mít prachy a být v praze, tak jsem tam taky)

    ReplyDelete
  6. chci ty boty s černou špičkou!

    http://were-born-this-way.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. a porovnavali jste si krome prstu i velikost penisu?

    ReplyDelete
  8. hodně hodně povedená DIY košile. trochu mi stylem připomíná tyhle kalhoty na mykromagu:
    http://www.mykromag.com/blog/interview-daley-2/

    (posilam to, protoze tvuj vohoz a tyhle fotky na mykromagu jsou dneska moje hlavní inspirace)

    za 11 koček, pipilotti

    ReplyDelete
  9. Musim říct, že při tom fotbálku nám to dost seklo. A o tu chlupatou vestu se asi poperem ;-)

    ReplyDelete
  10. where are thos boots from? :))

    ReplyDelete
  11. h&m fall/winter 2011 men

    ReplyDelete

shout