4 September 2011

adonis

včera byla růžová party naší školy.
růžová.
jsou uplně debilní všichni.
chápete to, je tam ňákej fotbalovej tým a ten kluk si dává práci s tim, že školnímu družstvu navrhuje dresy a dělá jim plakáty a pořádá party? a protože jsou neskutečně moderní, že, tak jsou růžoví. tyjo, jízda a tak originální.
takže byla tahle party a já věděl, že bude uplně nejpitomější a nechtělo se mi dávat 40 za vstup. s růžovym oblečenim to bylo za 20 (který jsem pak neplatil já). já nic růžovýho překvapivě nemam. takže kytky do vlasů jako víla. blogeríny s věnečkama můžou závidět. just kidding. or am i.
řikali jsme si, že tam pujdem a narušíme jim to. nakonec jsme tam šli a odešli.





























8 comments:

  1. růžová párty? jakože fakt? :O Ale s těma kytkama jsi určitě byl nejlepší! :D :D

    http://were-born-this-way.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahahahah
    ta fotka s košem je boží

    ReplyDelete
  3. no, aby tě to pak nemrzelo!

    ReplyDelete
  4. k dokonalosti to dotáhla moje škola:
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1sV3StCpP8

    (stydim se, tak proto ten anonym)

    ReplyDelete
  5. růžovej fotbalovej tým? už nikdy nebudu nosit růžovou...

    ReplyDelete

shout