1 July 2011

married to the eiffel tower

tak jsem hledal nějaký divný video co bych sem dal... a pak jsem si vzpomněl na tohle.
lidský upínání se na věci se zdá dost nicotný v porovnání s touhletou upřímnou láskou k neživejm objektům. rozhodně je to divný.
je to pět částí jednoho dokumentu, jmenuje se married to the eiffel tower.
pokud zhlídnete aspoň několik minut, tak se podělte o názor. jak moc absurdní, upřímný, dobrý anebo špatný vám to přijde. (titulky v angličtině po zmáčknutí cc)









4 comments:

  1. Určite s tým kúskom Golden Bridge-u ... A to by ma zaujímalo, aký má tvar jej, volajme to, intímna partia.

    ReplyDelete
  2. co si myslíš ty, Lukáši?

    ReplyDelete
  3. Jo, tak musím říct, že tady jsem se docela našel. Já se svojí Gertou si to docela užíváme...
    Ale celý je to podle mne výplod civilizace.
    Souhlasím raději s Eiffelovkou než s berlínskou zdí či gilotinou...

    ReplyDelete
  4. ja myslim ze je jasny co si myslim zejo
    no tak jo je to ten typ videa ze kteryho by se delaly uzasny gify a vytrhavaly vety z kontextu
    ale kdyz to clovek vezme vazne tak je to fakt neuveritelne husty
    jenom premejslim jestli to neni zpusobeno nejakym psychickym zranenim a jestli opravdu veci milujou
    muze to tak byt a nemusi a je to vlastne jedno

    ReplyDelete

shout