29 June 2011

.

je spousta nápadů, který bych chtěl realizovat na jinejch. kdybyste chtěli být foceni a jste aspoň trochu zajímavý, napište mi na mail a já vás (zdarma) vyfotim. (nebojte se, neni to narcistní)
nemá mě kdo fotit. kdybyste chtěli fotit mě, tak to samý.

chci se seznamovat se zajímavejma lidma takže do toho.
nebo prostě jenom napište ahoj lukáši máš fajn blog nechceš někam jít já jsem blabla a dělám blabla.

a chci feedback. a návrhy. o čem mám psát? jakou byste přivítali příští estetiku?

11 comments:

  1. mm to zní zajímavě!ale přes prázdniny nejsem vubec v praze...:/

    ReplyDelete
  2. Žijem kúsok odtiaľ, takže keď doriešiš hudbu, stretneme sa.

    ReplyDelete
  3. ahoj lukasi, mas fajn blog. a chcem ta opit.D

    ReplyDelete
  4. Ahoj Lukáši, jseš fajn moc, někdy v létě klidně někam zajdem, můžeš mě fotit nebo můžu fotit já tebe to je fuk:D Ale oblečení si necháme ok? :D
    Káťa

    ReplyDelete
  5. cau, lukasi, jsem lina jit na mejl, uz jednou jsem se te ptala, zda-li jedes na rfp, ale asi se mi nedostalo odpovedi. chci party hard!
    kdyztak http://www.facebook.com/sarka.camrdova , blogu posledni dobrou prece jenom moc nedam :D

    ReplyDelete
  6. ahoj Lukáši :D ,právě dneska jsme narazila na tvuj superzajímavej blog,zatím se to vyvíjí dost slibně,co čtu :) a když dáváš možnost,tak proč Ti něco pěknýho nenapsat,že? :D bohužel nebydlím v Praze(zatgarrel/ ,teďka jem ho viděla ve filmu Snílci,doufám,že se neurazíš,ale napsat jsem Ti ím:D),strašně ráda bych si Tě vyfotila,ale jednou si Tě najdu :D!.Jedno Ti ale říct musím,strašně mi připomínáš jednoho herce http://www.csfd.cz/tvurce/12091-louis-to prostě musela ! :) Lilibeth

    ReplyDelete
  7. a presne toto sú tie chvíle, keď lutujem, že som neni z prahy.. ale cez leto sa tam určite chystám, tak ak by ponuká stále platila a ak by si chcel fotky prakticou, tak stačí povedať ;)

    ReplyDelete
  8. ahoj lukáši máš fajn blog nechceš někam jít já jsem blabla a dělám blabla. (já jsem tak vtipná)

    ReplyDelete
  9. Upřímně: fotila bych tě, až bych brečela.

    ReplyDelete

shout