7 May 2011

sumarizace

čas na další sumarizaci, žeby.

  • jak jsem psal o tý agentuře... no vy víte jaký. tak to jakože-tak-nějak-dá-se-řict-že vyšlo. chtěj abych neztloustnul a nabral svaly. to bude moc, ale moc vtipný.
  • mám novýho kámoše návrháře, co má jednu fotku z tohodle blogu pověšenou na stěně mezi "inspiracema".
  • zejtra rozjíždim avantgardevintage (zde), budu přidávat pozvolna a postupně, takže stojí za to sledovat. uvidíte tam i yelle.




















































  • získal jsem čínskej telefon se třpytkama a fotbalistou a nápisem FASHION, co dělá zvuky jako crystal castles.
  • ztratil jsem občanku a mám prošlej pas, tak doufám, že budu moct do tý paříže na konci května odjet.
  • ve škole jsem měl prezentaci na ugliness in beauty a kýč a mluvil jsem o svejch věcech s ježíšem (jednou vyfotim). a o čínskejch restauracích a vodopádech v nich. a čínskejch hračkách a šampáňu s hannou montanou, který si plánujem dát s bárou z tropica. 
  • (jinak: nejsem religious.)
  • therese se už možná na plný obrátky rozběhne počítač tenhle víkend a pak uvidíte ty punk (?) fotky mě.
  • byl jsem taky focen v eh.. zajímavých věcech.. povětšinou dost malých a tak.. a něco jsem získal.. trochu tajemství, o tom později. ale přece.
  • v úterý budu ostřihán. die, háro, die!
  • umim se jazykem dotknout nosu.


o čem hodlám psát:
  • rozhodně budu pokračovat s rubrikou o estetice, stejně si jí užívam nejvíc. (když tam nejsem prostě.)
  • taky asi lookbook highlights o oblíbenejch uživatelích.
  • taky budu posílat vohozy, jasný. a budu se snažit vtlačit sem víc umění. ( i když je nepoměrně těžsí takový věci publikovat.) to tady trochu chybí, co.
  • plánuju postnout něco o dalším návrháři (už jsem psal o varvatosovi)
co říkáte na mobil? na blog? těšíte se na avantgardevintage?

11 comments:

  1. mne se blog líbí a tesim se na prgrgvintage aj ked mam obavy, ze to bude pre panov? alebo sa v tom najdu aj damy? psíky? macicky? som zvedava kazdopadne a drzim palce vo vsetkom co si tu napisal, bolo to vycerpavajuce a ja som uz aj zabudla na co som chcela reagovat aha este ze die haro die but why?

    ReplyDelete
  2. ty budeš modelkaaa vueej :)) do paríža ako model odletiš??že :))) TAK SA mame na č tešiť..myslim,že sa ti bude dariť !
    mobil je bezvadnej :D vieš že tvoj blog mám moc rada

    ReplyDelete
  3. ostříhání se mi teda nelíbí, ale Tvůj jazyk bych chtěla znát! :D

    ReplyDelete
  4. Taky si umím olíznout nos jazykem!! A mobil je žůžo.

    ReplyDelete
  5. paříž, jo? mhm. u kohos měl tu prezentaci? gratulace k módě a těšim se na svaly (hlavně žes říkal že ty svaly nikdyyyyyyyyyyyyyyy, že to tě dělá lepším, žejo frajere)
    ♥ sexy mobil.

    ReplyDelete
  6. páči sa mi slovo sumarizace.
    a ten mobil akože, požič mi ho!

    ReplyDelete
  7. mobil zavidim, jestli fakt dela zvuky jako crystal castles!!

    a jinak woow s tou agenturou,, jsem zvedava,jak to dopadne/*

    ReplyDelete
  8. Těším se na AvantGardevintage! ;-)

    ReplyDelete
  9. Hodně interesting, zase něco jinýho :)
    Kdybys chtěl zčeknout muj: www.justanotherfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ten mobil ti závidím!
    a inak nechápem prečo tak malo komentarov!

    ReplyDelete

shout