4 April 2011

vysmátej zajíc a licky licky boo








































v sobotu jsem byl na oslavě kámošek ve vysmátym zajíci v centru prahy. vyrobil jsem (eh, vyrobil..) jim krtkův dort a popsal jsem ho barevnym cukrem. a vypadal jak od hagrida. chápete. no ale sranda docela byla, i když dj trapák hrál i gotta feeling.
a kdopak to přišel. nojo, stará známá boo (zde její blog). jo, ta uchylačka co mi nechává ty divný komentáře hehehe. aby bylo jasno, se sandrou se známe už roky a jsem moc rád, že jsme kámoši. ten prsten jí prej udělal kámoš. a ty kolečka se hejbou. dokonalý.
sandra je takovej ten člověk, co je oblečenej dobře vždycky a všude. ale je skvělý, že taky ráda vaří (chodí na takový menší kulinářský soutěže) a vyrábí věci, třeba misky z vinylů nebo naušky z lega.
chci říct, boo je hodně hodně cute, což neznamená, že neni stylová. jasně, že kdyby byla pozvracená a špinavá, tak je trochu víc můj cup of tea.
a protože jste na roztomilosti na jejím blogu zvyklí, tak vám předkládám trochu jiný, nezvyklý momentky. takže boo na haldě chlápků-tygrů. pěkně si je osedlala. taky boo s kočkou a s diamantovou šusťákovkou. hell yeah chtěl bych.



ale nejlepší fotka sandry, co znám, je jednoznačně tahle z dětství. chci jí narazit hlavičku na tyčku a lízat jí jako lízátko.

15 comments:

  1. boo, ty mi dáváš teda!!

    jednou spolu do toho praštíme..až nás přestanou bavit kluci,jo..

    ReplyDelete
  2. chci jí narazit hlavičku na tyčku a lízat jí jako lízátko :D :D :D :D :D

    ReplyDelete
  3. narazit hlavičku na tyčku oh :D boo je šupááá (už už som šla použiť slovo mega ale vzhladom na tvoju averziu som použila slovičko ešte vystižnejšie :D)

    ReplyDelete
  4. :DDD na hlavičku tyčku

    ReplyDelete
  5. Taky na mé na-první-pohled-slušné-kamarády ráda odhaluju jejich falls:D jen mám obavy z toho, kdy mi to oplatěj. Materiálu maj víc,než dost.
    A nejlepší košili máte,mladý muži. To teda jo.

    ReplyDelete
  6. hahaha nejvíc mě pobavil tvůj výstižný popis jí :D:D Miluju Boo

    ReplyDelete
  7. "i když dj trapák hrál i gotta feeling" :))))) ten prsten chciiii jo a taky se mi moc libi ta dzinova kosile nabarvena. ps. doval nejakou fotku tebe ;)

    ReplyDelete
  8. jo aha, ted jsem byla na blogu boo a ty tam ses na fotkach, takze za tu kosili mas velke thumbs up! ;) tos delal sam?

    ReplyDelete
  9. :D :D :D vy ste dvojka! :D ách perfektná boo .) aách a tá košeľa! zeahhhh! nejlepčí!

    ReplyDelete
  10. Hmm, to s tou hlavičkou mě nikdy nenapadlo a v podstatě je to dost výstižný, roztomilý :)

    ReplyDelete

shout