4 April 2011

odrazit

odrazit byla taková menší akce v the chemistry gallery, kde se prezentovali jakoby, kikimora, suus a paloma braun. týkala se novýho pojetí módy a jo, bylo to něco dost jinýho.

že je neznáte? já je taky neznal, až na kikimoru, který fandim už asi přes rok nebo tak. je to duo tvořený vítězslavem šichtářem a ninou bestiolinou a mám rád jejich hadry, aurální atmosféru, dřevěný náhrdelníky a jejich nádherný nosy.

paloma braun. k ní patří ta modelka s holubem na hlavě. taky hraje na tamburínu, zpívá a je zábavná. a má nejstylovější tanec světa. viděno na afterparty.

jakoby najdete tady a jejich věci měli na sobě členové skupiny luno, co vystupovali, když jsem odcházel.

suus jsem bohužel nestihnul, ale mám pocit, že the jul, kterou jsem tam potkal, se na ni těšila nejvíc.

abych to shrnul, nedá se říct, že by mě nějakej oděv nadchnul tak, že bych nemohl dýchat nebo tak. chápete. ale rád jsem viděl fakt zajímavý lidi, kterejma určitě tyhle návrháři jsou, objevil jsem novou galerii, pokochal jsem se pohledem na některý podivně oblečený osobnosti a šel dál.

nejlíp byl oblečenej v. šichtář, hned bych si to s nim vyměnil. cítil jsem se hrozně ordinérní proti jeho oděvu. a doufám, že někdy budu vlastnit kikomořin krásnej dřevěnej náhrdelník.




































a co vy?
byli jste někdy na showcaseu alternativní módy?
co říkáte na fotky?


2 comments:

  1. hezký, lajk, fotky líbí
    mrzí mě, že jsem nemohla, ale rande mělo přednost
    každopádně kristýna jakoby je skvělá a její tvorbu mám ráda

    ReplyDelete
  2. Aj ja som tam bola.) Muž mi potom hral na afterparty tak aj tam.. škoda, že sme sa nevideli/nespoznali. Vítek bol bezkokurenčne najlepšie zaodetý.. tie boty boli fakt mega!

    ReplyDelete

shout