7 April 2011

nově







































tak.
trochu jsem pozměnil layout prgavntgrd. a to spíš k minimalismu. nebudu hýřit obrázkama v lištách a odpoutávat pozornost. je tam jenom jeden. abych vás trochu provedl:

nově máte přehledně přístupný odkazy na 
dále jsem zavedl dvojí dělení oblíbených blogů, a to na obecný (KROS) a o módě (KROS + MODE)

níž je klasický archiv, seznam sledovatelů a seznam tagů podle četnosti (většinou je všechno jen jednou)

líbí se vám nový layout víc nebo míň?
zamlouvaj se vám obrázky z l'esthétique?
co vám na prgavntgrd chybí?

9 comments:

  1. krevežíznivý obrázek nahoře, nejlepší volba :D

    a vážím si toho, že sem v seznamu :)

    ReplyDelete
  2. Obrázek definitivně předčil všechno

    http://tropicaponyclub.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja ti nevim ale prehladnesie to moc nie je :P

    ReplyDelete
  4. No, mě se zamlouváš hlavně ty, takže na layout docela víš co... :D Ale celkově změna vedla k lepšímu! A víš co, na první pohled jsem myslela, že to nejsou netopejři, ale vlci :D

    ReplyDelete
  5. mne se libi obrazky! a super to je i ked neviem či lepšie a fotka dobraa!

    ReplyDelete

shout