10 April 2011

lookbook.nu

byl jsem ve vídni na jednom určitym koncertu a prožil jsem nejlepší den svýho života. 
ale protože tohle neni deník, tak mi to promiňte, ale rozšiřovat se o tom tady nebudu.
je to prostě moc osobní.

abysme se přeladili na méně vážnou notu, píšu teď něco o lookbooku.


lookbook.nu

  • asi tuhle stránku naprostá většina znáte, žejo. lidi tam posílaj fotky sebe ve svejch vohozech a ostatní je hodnotěj takzvanejma hypes. hype=like na fb.
  • byla založená roku 2008 holkou,co se jmenuje yuri lee. (mimochodem, je zajímavý, že je vidět, kdy se kdo přihlásil, pokud si nezvolil nějakou přezdívku. takže lookbook.nu/user/1 jako první uživatel je lookbook team, lookbook.nu/user/3 je právě yuri).
  • já lb mám a vy to víte. 


- řekni nám něco, co nevíme, chlapče.

fajn. můj názor na lookbook.
  • abych to hodně zjednodušil, tak si myslim, že je fajn, že něco takovýho existuje a je to asi nejlepší stránka svýho druhu. 
  • na druhou stranu se tam často neřeší ani tak moc daný oblečení, ale spíš jak je člověk krásnej fyzicky, jak je fotka pěkná sama o sobě (anebo jak hrozně je upravená). na lb se to přímo hemží hipstrama. ( i když neříkam, že hipstrovství nemůže bejt pěkný vzhledově. spíš nemá hloubku. no, snad mě chápete.)
  • názvy fotek na lookbooku jsou z 90% übertrapný.
  • já vždycky procházim předevšim rubriku NEW.
  • myslim si, že kluci jsou na lb originálnější než holky. nebo spíš dokážou bejt. (na fotce je kluk a nejsem to já.)
  • a je tam trochu kastovní systém, kterej tkví ve slově karma. totiž, napravo nahoře si můžete nastavit karma filter. strict znamená, že se vám ukážou jen hvězdy lb, lidi, co přidali dost fotek a jsou vysoce ohodnocený. moderate je mírný, ale taky vám to některý nový fotky vůbec neukáže! proto apeluju na vás všechny: TURN THE KARMA FILTER OFF. demokratizujte módu. jasně, je pravda, že uvidíte i věci nelahodící oku, ale jak někdo může sledovat jenom lidi, co jim někdo předvybral??? neni nic, co mě na lb štve víc než karma.
  • s karma filter off uvidíte míň známý lidi, někdy větší hnusárny, trapárny (ASPOŇ SE ZASMĚJETE), wannabe-filipínce (jo, ty lb žerou), ale taky milý viirda, který se prostě moc lišej. a hlavně nebudete mít ten zkreslenej pocit, že na lb jsou jenom "dokonale vypadající a skvěle oháklí lidé". uvidíte prostě módu v dobrym i špatnym. a tak by to mělo bejt.
  • navíc, každej začínal od nuly. každej se musel vypracovat.

(p.s., pokud chcete vidět vohozy kluků, na chvíli vypněte sex: both a dejte si tam guys. přece jenom tam přidávaj víc holky a tak ten poměr rozhodně neni 50:50)

co si myslíte o lookbooku?
co si myslíte o karmě? on/off?
kdo je na lb zajímavější? holky/kluci?
všimli jste si na lb wannabe-filipínců?
+ soutěž o moje uznání (tedy o nic): jakej look se vám na lb nejvíc líbí a hlavně kterej nejmíň?
prej nevíte, že tady může komentovat úplně každej. i anonymně, takže i když nemáte blog ani google účet tak směle do toho.

v blízký době budu přidávat profily mejch oblíbenejch lb lidí s fotkama a různejma informacema a možná i vytáhnu seznam hrůzy na lb hehe. těšte se.

22 comments:

  1. vím na kterém koncertě jsi byl! a já si nemyslím o lookbooku nic protože tam nechodím :) s čím také asi viď:))

    ReplyDelete
  2. teda dík za tip s karmou, nikdy jsem pořádně netušil jak to s tím funguje..

    ReplyDelete
  3. lookbook je supr!
    karma OFF! " vidíte prostě módu v dobrym i špatnym. a tak by to mělo bejt." súhlas!! kluci ma určite zaujmú viac, vidím tam viac rozdielov sú zaujímavejší (pre mňa) , občas sa dievčatá opakujú. imho. a musím si preklepnúť wannabe-filipínce ;D

    ReplyDelete
  4. musím s tebou ve všem souhlasit :)

    ReplyDelete
  5. lookbook mam rada a som rada, ze som ho zazila este v čase, ked to bolo na pozvanie a tak, karmu off, popravde som ani nevedela ze to ide :D a sice stale na lookbook pridavam nejak som ho prestala sledovat, takze idem s karmou off na tych filipincov

    ReplyDelete
  6. a este ze ma mrzi, ze to neni casto o outfite ale o tej fotke ako je spravena, sice aj to je dôlezite no casto ma zaraza pocet hajpov na ludoch ktorí maju na sebe napr len košelu alebo tak no

    ReplyDelete
  7. (ty mě tak bavíš!) já taky vždykcy prohlížím jenom new, 'hot' mě rozčiluje. a nikdy mě nenapadlo přemejšlet jestli sou lepší kluci nebo holky..na lb netraivm tolik času abych to posoudila. těšim se na seznam hrůzy:D

    ReplyDelete
  8. Popravdě si myslim úplně to samý. A musim říct, že mě poslední dobou lookbook přestává bavit, jelikož právě klasicky koukam na ty top vybrany přispěvky a téměr pokaždý je tam je tam ten samej člověk, s tim že víc než o to, co má na sobě, jde o to, jak je to nafocený.
    Fajn, je sice úžasný že se jedna z top pěti uživatelek vyfotí na lomo při úsvitu na pláži, ale s naprosto nezajimavym oblečenim a skoro žádnym nápadem si to na stránce o módě prostě nezaslouží 2000 hype.
    Právě proto mě ta karma štve, protože proti temhlě patosům, kterejm dá hype každá čtrnáctka v raybanech a pruhovanym triku, ostatni nemaj šanci.
    (Hipsteři sou mrtvý téma) - Wannabe filipínci sou jasný a údajně taky cute v béžový se zlatou
    A tenhle článek fakt cenim

    ReplyDelete
  9. zapomněls říct, že je hlavní mít 30 kg i s postelí

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. lookbook mám ráda, ale občas jsou fotky moc kýčovité nebo naopak až moc avantgardní:) ale jo, líbí se mi na něj, že tam můžu zadat lokalitu a taky ty úpravy fotek.

    ReplyDelete
  12. taky koukam na lookbook často a taky mi vadí že už to neni jenom o outfitu ale i o úpravě fotky. koukam jak na new s karmou strict, tak i s off a je to zajímavý. každopádně většina pod off je hrůza. jinak nevadí mi že v hot jsou často stejný lidi, protože to jsou fakt ti top na lookbooku a většinou si zaslouží tam bejt. mě osobně se tam povedlo dostat 3x na 2. místo v hot, takže jsem příkladem že to neni jenom o těch známejch lidech tam protože já nemam zas tak vysokou karmu.
    a na závěr s tebou musim souhlasit že kluci jsou tam originálnější.

    ReplyDelete
  13. lookbook nemam a ani na nej nejak nekoukam, prijde mi to jako mainstream a trochu modni diktat, ale proti gustu... :)

    ReplyDelete
  14. nemam fotak, lookbook neresim :D

    ReplyDelete
  15. kdy s tebou dělali rozhovor na http://www.czechoriginalfashion.cz? :)

    ReplyDelete
  16. dík :)
    velice zajímavý článek. Líbily se mi Tvé odpovědi

    ReplyDelete
  17. Nezbývá než souhlasit, tenhle princip lb mě od jeho dalšího používání dost odrazuje, protože vlastně až tak uplně nezáleží na tom, co má člověk na sobě....což je v případě webu o módě přinejmenším zvláštní.

    ReplyDelete
  18. Pravdu povediac ja som ani nevedla, že sa dá vypnúť karma a preto som naň aj prestala chodiť, lebo sa mi zdalo nemožné aby ľudia boli stále takí dokonalí. Mne osobne sa oveľa viacej páči nedokonalosť na fotkách, ako dokonale upravená fotka plus mejkap, vlasy bez chybičky a oblečenie ako vystrihnuté z nejakého časopisu.
    Skúsim si vypnúť tu karmu a uvidíme, čo tam nájdem.
    Veľmi pravdivý článok toto, s veľa vecami súhlasím čo si písal. Naozaj trefné.

    ReplyDelete
  19. mam rada lookbook aah a uplne si pamatam ake to tam bolo ked nas tam bolo uuplne malinko :D to bolo super!! vtedy som bola HOT furt :D
    ale potom prišla carolina a bolo to fuč :D
    inak ja som pozvala sacha dumaina/či ako sa vola toho fotografa z paríža čo je kamarat adeline rapon na lookbook haha :D

    vždy som mala karmu off už ked ju zaviedli ved to je hrozne :D
    a mne sa páčia viac holky!

    a pamatam sa ked sme mohli mat na lukbuku na fotke nielen 3x nás a vtedy vznikali práve tie fotky super! že 1 fotka a vela krát tam bol ten človeka vždy robil niečo iné to bolo super :D

    a inak ešte dávno pradavno som si ukladala všetky moje oblubene lukbuk fotky a mám ich vytlačene ako male fotky!
    a mam 1 uplne najoblubenejšiu ale ta už davno na lukbuku neni to dievča sa odtial vymazalo :(

    TO BOLI ČASY!

    ReplyDelete
  20. dik ze ses tak obsahle podelila o nazor ;)
    a s tim dievcetem to je smutny/

    ReplyDelete
  21. myslim ze si ma tak mierne predbehol, presne takyto podobny post som chcela urobit ja. ludia ma presviedcaju aby som bola na lookbooku, ved preco sa nezviditelnit, ale chcem naozaj byt medzi 1000000000 babami ktore maju oblecene to iste a vyzeraju tak isto. presne tak, karma off. stranka ktora mala byt podla mna o mixe stylov a ludi sa stala niecim cim to mozno ani nemalo byt.
    nebite ma, moj nazor.

    inak najoblubenejsie - http://lookbook.nu/copperblonde
    aj ked je trosku prefetena, ale podla mna svojim sposobom krasna a originalna.
    len tolko.

    ReplyDelete

shout