27 April 2011

komentáře

vaše komentáře čtu všechny a někdy mě některý fakt přijdou zajímavý nebo pobavěj. nejvíc mě asi většinou bavěj ty od báry z tropica a kristíny von dán. v tomto článku: drogy, péro, nohy.

1
strašně se mi líbí že vypadáš jak feťák.(kompliment!!!)obzvlášť na této fotce...awwwrrr...
jasně že je to kompliment neasi
2
code mode me nezaujalo ničim jinym, než až moc funky eko příliš retro obchodama s ještě vic funky eko prodavačkama, ale co naplat
hell yeah
3
sice musim cist Engelse, ale jak jsem se proklikla na tvuj blog, tak byla vic nez pulhodina pryc.. a onen text a jeho smysl taky:) pridavam do oblibenych, blog me velmi zaujal svou odlisnosti, je videt, ze autor nema v hlave ... rekneme pustoprazdno. S pozdravem Marketa
engels byl asi taky avantgárd (jk)
4
Ten tamvovlasej jak se uchechtává :D Tihleti sängerknaben, to jsou postraši mojích gymploidních let, paní učitelka v němčině nemluvila 4 roky o ničem jiném, a i když Vídeň miluju, vždycky si tam na ně vzpomenu a skoro hrůzou taky mňoukám :D 
5
Popravdě si myslim úplně to samý. A musim říct, že mě poslední dobou lookbook přestává bavit, jelikož právě klasicky koukam na ty top vybrany přispěvky a téměr pokaždý je tam je tam ten samej člověk, s tim že víc než o to, co má na sobě, jde o to, jak je to nafocený. Fajn, je sice úžasný že se jedna z top pěti uživatelek vyfotí na lomo při úsvitu na pláži, ale s naprosto nezajimavym oblečenim a skoro žádnym nápadem si to na stránce o módě prostě nezaslouží 2000 hype. Právě proto mě ta karma štve, protože proti temhlě patosům, kterejm dá hype každá čtrnáctka v raybanech a pruhovanym triku, ostatni nemaj šanci. (Hipsteři sou mrtvý téma) - Wannabe filipínci sou jasný a údajně taky cute v béžový se zlatou A tenhle článek fakt cenim
miluju tu část s filipíncema!
6
Řekněme si narovinu, je to dost úchylné.. Ale co, má to něco do sebe a dokud na fotce nejsi ty, jak pojídáš polohnilé krysy, tak to jde. Každopádně o nesmírné kráse mám jiné představy, asi jsem romantička.. B.
to přijde..






































7
ešte řekni že šustí a oficiálně ji vyhlásím za nejdokonalejší šusťákovku na světě!!!(dobrej zadek, nó)
ŠUSTÍ
8
narazit hlavičku na tyčku oh :D boo je šupááá (už už som šla použiť slovo mega ale vzhladom na tvoju averziu som použila slovičko ešte vystižnejšie :D)
hejtuju mega
9
hahaha hrozna prdel to číst:D Boo to zabíjí:D:D Máš super penis, kalhoty, poníka no všechno...
10
asi si dam na blog do praveho sloupecku priblizeni na tvuj rozkrok s odkazem na blog -.- /neco jako ma martin kelbl bloggery napravo, ja budu mit tvuj penis/
just do it
11
dnes sa mi o tebe snivalo :D
12
Pseudoart a song kterej měla Sandřička tzn. všechny fešn blogy už dávno. Thumbs down
neměl to bejt ani art).
13
tyvole, lukáši. vůbec nevypadáš jako Louis Garrel, nevím, co za zpitvořiny se ti tady ti pochlebovači snaží namluvit!:D a ačkoliv jsem ten film viděl bez jakýchkoliv pochybných důvodů a doporučení už před dvěma roky, a silně na mě zapůsobil, tak teď se mi kvůli tý módní vlně okolo něj úplně hnusí! taky 'miluju' antifashionisto taky miluju tvou lehce leptosomní anorexií. je mini:)
já ho ještě pořád ani neviděl, dominiku.

nejoblíbenější komentář?
nejoblíbenější/nejvtipnější komentář co vám přistál na blogu?

10 comments:

  1. hahahaha desítka je nejlepší!

    ReplyDelete
  2. jakej pseudoart? (vim, že 12 neni o mně, ale zajímá mě to, neasi)

    10. hell yea.

    a jsem ráda, že jsem šupá a že zabíjím. hell yeaa na druhou

    ReplyDelete
  3. Najradšej mám tento: "jestli budeš lesba, chci s tebou chodit!"
    Mimochodom, dala som na Tvoje rady.
    1, 6, 7, 10

    ReplyDelete
  4. nejedes na rfp? chtela bych se tam s tebou vyspat, ahaha

    ReplyDelete
  5. a k 13. vypadáš jako keegan allen!:D

    ReplyDelete
  6. že som najlepšia blogová mamina! to je fakt des :)
    i ked vlastne mama som, že

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  7. ooo pocta! líbí se mi masíčko a komentář číslo 10

    ReplyDelete
  8. Kto vie co by povedala Anja na to, ze jej dost silnu fotku spajas s tymto textom. Inak samozrejme pohoda:)

    ReplyDelete
  9. som rada že 11 je moja! :D

    inak hádam asi najviac oblubene komentare su od Agnes a Luka
    myslím si že nie som sama :D

    ReplyDelete

shout