29 April 2011

kiddie fashion

svartsvanur řiká, ať seberete odvahu a následujete mě. hezky zformulovaný.

teď to asi trochu odlehčim. moje fotka ze školky.






























z těhle outfitů se mi nejvíc líbí pan muchomůrka, ten je dost povedenej a má dobrej pásek!
ta růžová blondýna si to dává svym hárem
ten železniční kluk si to taky dost dává
vpravo dole dost dobrej růžovej jaksetořeknečesky. collar
hah kovboj jak z marlborek
a to žlutočervené děcko taky fajn, vypadá snaživě

verdikt je asi takovej, že kdyby se takhle lidi na ulici oblíkali, cítil bych se venku líp.

taková bejbyfešn co. a taky čelendž. který z těch děcek jsem já, lukáš? pokud nevíte, jak vypadám teď, jinými slovy, jak se to od tý doby nevyvedlo, sjeďte o něco dolejš.

16 comments:

  1. :DDDDDDDD
    prosim, že jseš pan muchomůrka?!

    ReplyDelete
  2. marlboro kovboj!

    ReplyDelete
  3. :D :D :D ktorý si ty ? :D :D

    ReplyDelete
  4. ty harpyovník, podľa mňa si muchomůrka alebo ten železniční kluk. tí dvaja vyzerajú uber imho

    ReplyDelete
  5. podla mňa si ten ružovožlty!!!
    a teeda mna si nevidel? a čo si sa nedal odfotit na COF? :D
    si???

    ReplyDelete
  6. Marlboro man!
    Tohle je koukám nějaká light verze, nebo aspoň u nás byly vždycky aspoň dvě mumie - tzn. kluci ve spodnim pradle obaleny toaleťakem (takže ty nesvědomitý, co si doma zapoměli kostým)

    ReplyDelete
  7. muchomůrka! nebo žlutočervený dítě:D

    ReplyDelete
  8. rozhodně budeš pan mochomůrka!
    samochvála bývá nejsilnější a ho si nejlíp popsal!hehe :)

    ReplyDelete
  9. jsi ta blonďatá holčička.

    ReplyDelete
  10. Kovboj. Máš charakteristický rozestup očí.
    - R.

    ReplyDelete
  11. seš skvělej:D supr fotky, takovejch mám taky hafo.)

    ReplyDelete
  12. haa, já si myslela, že jsi marlboro kovboj :D

    ReplyDelete

shout