17 April 2011

dyed skin ††

kruhy na vodě jsou jizvy po kamenech

i vítr dělá na hladině víry

jen po mých kamenech, jen po mých kamenech

zůstaly ve vodě díry

































































































































































































































tričko: h&m, diy
ocenil bych vaše názory v komentářích (na tričko i fotky).
sdílejte s těmi, které by to mohlo zajímat.



37 comments:

  1. skvelé fotky! fakt fakt, aj tričko aj "nahrdelnik", na tej piatej vyzeraš ako pekná ženská hah

    ReplyDelete
  2. Neviem prečo, ale každá jedna fotka sa mi páči lebo má niečo do seba.
    Veľmi sa mi takýto štýl páči.

    PS: viac ti to pristane ked nemáš ofinu.

    ReplyDelete
  3. fuuuu, tak toto je masakralni!!! ta druha fotka je podle me jak do casaku. a chci ten obraz s motylama ;)

    ReplyDelete
  4. najlepšie no..tirčko je najlepšie,.to si už počuj odomňa...a fotky 3 a 5 mne najviac pacia

    ReplyDelete
  5. tričko je fakt skvělé! a fotky miluju, zvláště jedna se mi zalíbila /ta presvetlena/ <3 jsi frajer!

    ReplyDelete
  6. neee tu lebku ja nebudu mit nikdy rada, trochu mi to kazi dojem ale jinak DOKONALY (www?:)a je to imogen?) a tricko je boziii, budes ho nosit-jakoze mezi lidi? jo a ty fotky jsou pekny, ty jsi moc peknej, pata fotka se mi libi velmi, mas tam bozi vlasy. u nekterejch vyrazu se mi vybavuje jedna osoba, kterou nebudu zminovat, pac jen ja ji mam rada, zbytek sveta jeho skupinu nesnasi, ale pro me ta asociace znamena dobrou vec. tak.

    ReplyDelete
  7. totálně fantastický! vypadá to úžasně! Hrozně obdivuju ten nápad a závidim ti že si kluk a můžeš si na sebe vzít takhle moc díratý tričko (já bych si to nedovolila)

    ReplyDelete
  8. vueeeeej! najviacskvrl všetko neasi!

    ReplyDelete
  9. soap & skin jo!
    a líbí se mi tvé ruce

    ReplyDelete
  10. fotky.. fotky vypadaj jako hezký fotky, ale tak klasicky. ale triko a náhrdelník jsou perfektní, vážně
    !!

    ReplyDelete
  11. fascinujou me tvoje vlasy!

    ReplyDelete
  12. skvělý skvělý skvělý. tak.

    ReplyDelete
  13. uaaa ja te zeru! uz se nemuzu dockat te nasi akce :-D
    ps: prdacke fotky!

    ReplyDelete
  14. Triko je hustý, klidně ho noš, já bych na tebe taky asik koukala, ale s obdivem a jakože "chcu tě" :) No a ta koza na krku nic moc, zbytek po grilovačce? :)

    ReplyDelete
  15. (...)
    Druhá a osmá.
    Amen.

    ReplyDelete
  16. pacia sa mi fotky a ked si das vlasy hore , vyzeras celkom inak :))
    a tricko? zatial super...

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  17. Super skvělý triko! ..super fotky))

    ReplyDelete
  18. tomu se říká avantgarda! super fotky!

    ReplyDelete
  19. skvělý fotky, ale hlavně seš neskutečně krásnej..

    ReplyDelete
  20. triko se mi líbí moc! ty jsi fešák! a fotky bych asi ještě nějak upravila, ale já jsem na to uchyl.

    ReplyDelete
  21. vyzeráš strašne...hladko.
    páči sa mi to!

    ReplyDelete
  22. Parádne fotky!
    A si tak fotogenický.. :-) mmm spojenie Deppa a Pattinsona cha!

    ReplyDelete
  23. někoho mi hrozně připomínáš, vůbec nevim koho, ale někoho jo.. jo a skvělý fotky!

    ReplyDelete
  24. tohle českej/slovenskej bloggerskej svět potřeboval.

    ReplyDelete
  25. úžasné fotky, skvělé tričko a myslím si že by úzké džíny některým klukům fakt sluší a ty seš jedním z nich..:))

    ReplyDelete
  26. vypadáto jako když máš ve skříni kolonii molů

    ReplyDelete
  27. pozeram si to druhy krat a napadlo ma jedno slovo - modelka!

    ReplyDelete
  28. podla mňa ti sekne ofina preč z čela!!!!

    ReplyDelete
  29. a páči sa mi 2. 3. a 5. fotka a tie motyle a hlavne to biele čo toje skrina??

    ReplyDelete
  30. nejlepší fotka rozhodně ta první! (barvy+nálada)

    ReplyDelete
  31. tie fotky su skvele, tricko ti mooc sekne, kazda je uplne zaujimava, ina a ta lebka je hezka.

    ReplyDelete
  32. Mňam, mňam. Veľmi dobré toto, ten náhrdelník. Tričko, všetko, áách.

    ReplyDelete
  33. Kulový Garrel. Robert Smith z The Cure zamlada, zejména na té třetí fotce odspodu.

    ReplyDelete
  34. Máš nejpěknější náhrdelník v ulici. A máč rád WWW, proč jsem se sakra proklikala až sem. Tvůj vkus je pěkně ošklivě výborný. Studuješ fešn?

    ReplyDelete

shout