23 April 2011

// dead b/rds

o codemodeu teda přidávám dost pozdě (protože jsem fotil na cizí foťák), i když neni moc co přidávat. všichni víte, jaký to tam je.
já osobně na něj mam dost špatnej názor.
na mě to je moc barevný, moc dětský, ne moc propracovaný, moc cute. prostě český ethno a česká "alternativní" handmade móda neni asi nic pro mě.
nejvíc jsem si tam užil věci, co se módy netýkaly. karamelový vafle, frisco zadara, lampy a dva mrtvý malý ptáčky co leželi asi blok od karlinský haly. řikal jsem že vypadaj jako kdyby na ně někdo použil petrificus totalus, to kouzlo z harryho pottera.
na poslední fotce je nejlíp oblečenej člověk toho dne, kterýho jsem naučil, co je to blue waffle. jeho jméno prej nemůžu uvést, to asi proto, že někteří z vás by ho možná mohli poznat sami. hm?

co říkáte na codemode?
znáte modrou vafli?
co si myslíte o tom vohozu?



13 comments:

  1. ptacci skveli, hadry skvely - kdo je to?

    ReplyDelete
  2. code mode me nezaujalo ničim jinym, než až moc funky eko příliš retro obchodama s ještě vic funky eko prodavačkama, ale co naplat

    ReplyDelete
  3. magický si, a to je dobré! vohoz áno, kričím jednohlasne!

    ReplyDelete
  4. čo to je modra waffla?
    a kto to je?

    ReplyDelete
  5. ja na code mode nazor nemam, blue wafli nepoznam, posledny outfit je naj! a mrtví ptáčci sú vzdy fotogenický, az moc

    ReplyDelete
  6. wow, awesome photos!!


    xx, Sabinna and David

    ReplyDelete
  7. neni to nahodou antifashionisto???

    ReplyDelete
  8. to bol jednoznačne petrificus totalus!
    outfit najs.
    a tie vafle sakra, milujem ich tiež. ešte teplé!

    ReplyDelete
  9. Mám rada mŕtvych vtákov.

    ReplyDelete
  10. omfg, tak proč tam pořád lezete? Codemode je na hovno téměř od té doby co existuje je pokaždé naprosto stejný. Tak vy chudínci-blogeři konečně přestaňte plakat a radši se jděte někam zhulit. To totiž nebude taková ztráta času jako myslet si, že letos tam bude FAKT NĚJAKÁ SVĚTOVÁ MÓDA, a proto tam nesmíte chybět..

    ReplyDelete
  11. fascinuje ma tvoja originalita.
    nemám čo dodať.
    *ten design!!!! neviem prečo, ale pripomína mi joy division*

    ReplyDelete

shout