21 March 2011

viirdo ve vídni

před delší dobou jsme si zajeli do vídně na fridu kahlo a michelangela. moc jsme si to tam užili, šli jsme na blešák, co je dost fajn (naschmarkt), byli jsme v kavárně aida, před mozartovym pomníkem a tak.

hlavní ale je, že už s timhle blogem přituhuje hehe. přestávám bejt casual (dobře, tak tenhle post neni). vlastně myslim, že se většině z vás tenhle outfit (takový nechutný slovo) líbit vlastně nebude.
a to je fajn.
o to nejde.
jde o to, že zas vidíte něco jinýho.
a to je důležitější.



20 comments:

  1. super!
    a čo si si kupil na blšaku?

    ReplyDelete
  2. kdyz videli ze nejsme mistni tak se mi zda ze zvysovali ceny
    obleceni tam nic moc
    meli njk kozesiny a zvirata kolem krku a i kdybych je chtel tak jsou drahy
    pak meli tkv ty kapesni hodinky dost a damskou bizuterii
    mel jsem s sebou malo penez, nebyl jsem tam kvuli nakupum
    = nekoupil jsem nic :D

    ReplyDelete
  3. ja som takto chodila celu zimu oblečena :D tzv. bezdak styl ako ma jeden anon nazval, takze mne se lííbí!

    ReplyDelete
  4. v:
    jo celou zimu jsem nemel jedinej vrsek co by mi sedel na telo
    (neva)

    ReplyDelete
  5. och máš superské fotky! Viedeň milujem, na Fride som bola aj ja! síce som stála v 10 metrovej rade asi pol hodinu, ale stála za to! oćh mega!

    ReplyDelete
  6. Náhodou, seš frája!! Do Vídně jedu na jednu noc v pondělí, nemůžu se absolutně dočkat, anóbrž to tam zbožňuju. Ten blešák je na Nachtsmarktu furt, nevíš? Budu bydlet kóusek odtama...

    ReplyDelete
  7. vyborne!
    a vieden milujem :)

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  8. bak, myslim si ze tam je kazdou sobotu (mozna nedeli)

    ReplyDelete
  9. Moc me bavi ta prvni fotka s telefonama:)

    ReplyDelete
  10. sice ne prilis jarni, ale jinak fajny outfit ;) a taky se mi libi ta prvni telefonni!

    ReplyDelete
  11. tie rajčiny!
    michelangelo bol super, aj ja som bola.

    ReplyDelete
  12. moc se mi líbí první fotka

    ReplyDelete
  13. mně by ses líbil asi v čemkoliv :D takže ok to je :D

    ReplyDelete
  14. Některé fotky jsou dost povedené. Jinak líbí!

    ReplyDelete

shout