16 March 2011

veverky

nevím, jak jinak ten článek pojmenovat. nic zajímavýho mě nenapadá.
včera, když jsme si v klidu vysedávali na petříně, se kolem prohnala taková zrzavá koule. ta způsobila, že jsem vyskočil na nohy a samozřejmě začal fotit.
a to hrozně neúspěšně.
potom se koule rozdělila na dvě a měli jsme o jeden objekt zájmu víc.

tohle je můj cyklus o děsivejch veverkách. odrazy v očích jsou způsobený bleskem a veverky vypadaj vysoce hrozivě. což je to, co se mi na těch snímcích líbí. co na ně říkáte vy



























trocha strachu neuškodí.

5 comments:

  1. z toho by mohol byt fakt zaujimavy béčkový, nie nie céčkový horror s nazvom krvilační veverky!

    ReplyDelete
  2. ja mam takovej pocit ze ja taky.
    proste je takhle zeru vic nez normalne.

    ReplyDelete
  3. Mám ráda veverky, ale po těhle fotkách asi raději přes ten den.

    ReplyDelete

shout