20 March 2011

fashion blogger meet-up

včera jsme se sešli s nějakejma lidma v HUBu praha na přednášku o tvorbě videa na blog, kterou vedla amy hadley.
snad nikdy jsem ještě nevyfotil tak debilní fotky.
kristýna ff měla fajn šortky.
agi má krasný ruce (a obličej) a jedny z nejstylovějších hadrů.
ty holky, co se mi zdály nejvíc cool, seděly nejdál a neprohodili jsme ani slovo. a vůbec nevim, který to jsou.
budu se snažit někdy sem dát nějaký video. jsou tady dvě- tohle narcistní a tohle.







obětní beránek downtownpeach


































p.s.: na lookbooku mám tady 100+ hype. a to je moc pěkný. (na to, že tam vůbec nejsem zavedenej a mám jen 5 looků)


5 comments:

  1. Agi bych líbala od rána do večera a od večera do rána jak je šmrcovní! a kdybych věděla, že tam budeš tak překonám nemoci a horečky které mám (plus zruším oslavy všech narozenin)a přišla bych.což smůla, takže snad příště!

    ReplyDelete
  2. Kdybych nebyla líná se na tom lukbuku zaregistrovat, dám ti taky hajpa... stačí ti slovní podpora?
    Zazpívám ti Reenu, třeba.

    ReplyDelete
  3. já jsem se s tebou chtěla seznámit, protože si působil hrozně fajn, no tak třeba příště :)))

    a k lookbooku gratulacee

    ReplyDelete
  4. aha ja myslela ze nejsi f-blogger...

    ReplyDelete

shout