30 March 2011

burn the target

dneska jsme viděli chlupatýho koně/poníka pasoucího se na soukromý zahradě.

byl jsem na výtvarce, dělali jsme abstrakci- visení a ležení.

a nikdy bych nevěřil, že zrovna modřín může bejt tak krásnej.


























mimochodem, na sobě mám kalhoty topshop, basic tričko h&m, brýle lanvin for h&m (jak všichni víte) a košili za dvacet korun z megasekáče. jo, dvacet. boty zděděný.

která z fotek vám přijde hodna lookbooku?
co jste sehnali nejlevnějšího a nejlepšího v sekáči?
která z dvou posledních fotek vám přijde lepší?
vadí vám, jak málo textu mám vždycky v článcích?

30 comments:

  1. piš víc, baví mě číst
    na první fotce se ti rýsuje penis
    chci chlupatýho koně
    fotka druhá od konce.
    ps - líbí se mi sako

    ReplyDelete
  2. jj penis ftw
    mne se taky libi sako
    a svoje nohy nikomu nedam.
    dal?

    ReplyDelete
  3. Kua to su megaobtiahnute kalhoty.
    Na lookbook neviem.
    V sekaci rozne. Vsetko je tam lacne :)
    Druha fotka sa mi paci viac.
    Nevadi, ja nerada pisem a citam clanky :D

    ReplyDelete
  4. ty tvoje nohy!! wow!

    můj největší úlovek bylo sako Givenchy za 68 Kč, padne mi jako ulité :)

    ReplyDelete
  5. ted me napadlo:

    HOLKA CO SI ME A MY PERO NEDA DO FAVORITU NA BLOGU JE LEZBA

    myslimto "jakoze hrozne vazne" viteco :D

    ReplyDelete
  6. asi si dam na blog do praveho sloupecku priblizeni na tvuj rozkrok s odkazem na blog -.- /neco jako ma martin kelbl bloggery napravo, ja budu mit tvuj penis/

    ReplyDelete
  7. chci na něm rajtovat









    na tom poníkovi

    ReplyDelete
  8. :D :D
    omg aka konverzacia!

    no ale hodna lukbuku je to prva podla mna tam máš megadlhe nohy aanoo všetci zavidíme! :D
    a ten poník je tak krásnechlpatounky!
    aa mne sa páčia viac jednotka z 2
    aa to už si nepamatam ah určite niečo skvelé za 10kč !

    mne nevadíí ja som len za male pohovory alebo žiadne viac maa bavia vždy fotky!

    ReplyDelete
  9. Boo je poslední dobou nějak pod parou :D

    ReplyDelete
  10. Na lookbook se ta fotka hodí. Pokud nejsi podviživený, tak tam nemáš šanci. A ty podviživený jsi ;)
    Jo a ta boule... to se opičíš? :D Chceš být nový objev na Okoun.cz? :D

    ReplyDelete
  11. Jo, a nejlepší a nejlevnější byla snad nikdy nepoužitá hedvábná kravata Ermenegildo Zegna za 10 Kč :D

    ReplyDelete
  12. hahaha hrozna prdel to číst:D Boo to zabíjí:D:D Máš super penis, kalhoty, poníka no všechno...

    ReplyDelete
  13. V sekáči...jarní sako za čtyřicet korun, co už nosím třetí rok. A nedávno nádherné letní šaty, které ještě čekají na přešití.
    Fotka druhá od konce.
    A hlasuji pro více textu:)

    ReplyDelete
  14. první foto na lookbook!
    a nemám ráda moc textu, vždycky při něm začnu panikařit. navíc já sama nezvládnu napsat víc než tři řádky.
    nejlepší jsou troje skinny džíny Next dohromady za 30 kaček. akorát teda pípou v obchodech, haha, nechápu.

    ReplyDelete
  15. páni, ty máš ale nohy!
    áá, prvá fotka na lookbook, uber!!
    nejlepší ? uhm, čierne sako ktorému som urvala gombík, ale ešte len idem dať poriadny sekáčový trip!
    2 fotka je suprčupr (rozmazané vpredu, zaostrené vzadu§áchjo) a málo textu nevadí, nemám rada dlhé texty.,! (som úchylák na výkričníky a iné znaky!)

    ReplyDelete
  16. Sice máš na první úžasně obrýsovaný penis a všichni už víme na jaké straně ho nosíš, ale asi raději tu druhou. Je fajnovější.
    Za poslední dobu volnou černou košili za 30 ká.
    První.
    Nevadí.

    ReplyDelete
  17. dej tam tu 5. A 6. je jak z Control. ze sekace? jednoznacne za 20,- halena chanel. ouje.

    ReplyDelete
  18. 5. a 6. od vrchu;D...tie sú najlepšie:P

    ReplyDelete
  19. strašne sa smejem na boo :D

    ReplyDelete
  20. Takže to vidím tak, že ked budem v meste kde je Topshop - okamžite si idem kupiť tie uzke nohavice!

    ReplyDelete
  21. haa boo zabila :-D

    jinak vice nepis, radeji mam fotky!
    Aaa muj nejlepsi ulovek byly dokonale pouzdrove saty cerne barvy za 10kc heh

    ReplyDelete
  22. :D :D

    ja lookbook nebastim, tak neporadim
    mam sbirku selskych satu v ruznych barvach, kazde za 20 :D
    ani jedna, i kdyz na te prvni to vypada, jakoby ty vetvicky vylezaly ze zaberu :)
    a pis, aspon neco...

    ReplyDelete
  23. Mně přijdou hezké všechny!
    Nic nového..:D
    Líbí se mi obě. Nedokážu říct, která víc.. :(
    Ne přijde mi to akorát! :)

    ReplyDelete
  24. Asi by som ťa mala zaradiť do môjho zoznamu. :D
    Tie fotky, mňamka. :)

    ReplyDelete
  25. :D :D :D Co se to tu děje? :D Ale vážně mě bavíš chlapče... jakože vopravdu vážně :D

    ReplyDelete

shout