14 March 2011

ascension descent

včera jsme vyjeli do příbrami. jen tak, ze zájmu.
navštívili jsme drtikolovo muzeum (o něm bude příští článek). máma i já ho máme moc rádi.
asi třicetiminutovej film o něm, co tam pouštěli, byl fakt skvěle udělanej. jestli se nepletu, tak ho namluvil rösner.
taky jsme vystoupali na svatou horu, kde mě asi nejvíc upoutaly schody. ta jejich čistá geometrie.
nakonec jsme jeli podívat se na jeden hřbitov poblíž a TAM! SNĚŽENKY! moje první letošní sněženky. docela mě to dojalo. že už by ta zkur***á zima fakt už končila?
(a ještě takový ty žlutý kytky)











jo, skoro bych zapomněl. i když doufám, že tu nejste jen kvůli hadrům, tak mám na sobě:
h&m scarf.
h&m svetr ve slevě ze zimy, kterej si nikdo nekupoval a já nemohl za boha přijít na to proč.
h&m skinnies, jo, jdou sehnat i v pánskym, i když je to jedno. vlastně už tam asi nejsou.
a boty, o kterejch píšu tady.

a ještě něco:
přidejte si PRAGUEAVANTGARDE na fb. možná se tam budou objevovat věci, co se na blog nevejdou.
tady je můj twitter.
tady můj skoro-prázdnej lookbook.

pokud se vám estetika prgavntgrd zamlouvá, sdílejte.


18 comments:

  1. ja by som si chcela tiez vzdy tak zaspinit kecky, ale nikdy to nevydrzim a dam ich vyprat :D

    ReplyDelete
  2. pracka? co to? )
    budu ti fandit cernopazni divko

    ReplyDelete
  3. hezkej styl^^
    jo..dneska sem taky viděla(konečně) sněženky-milión...

    ReplyDelete
  4. tyjo ja bych o tobe asi nikdy nerekla, ze ses cute tyjotyjo
    ale tak visjak
    zeteeem

    ReplyDelete
  5. skvělé fotky
    Moc pěkně se oblékáš :)!

    ReplyDelete
  6. pekné fotky a perfektný šál!

    ReplyDelete
  7. CUTE JE SPATNY PROBOHA.
    diky, boo.

    ReplyDelete
  8. terko, za hodinu te potesim.
    +
    Your musical compatibility with Terka23K is SUPER.

    ReplyDelete
  9. skvele foto :)

    mas jednoznacne noveho citatela...

    ReplyDelete
  10. wau, skvelý blog, skvelé fotky, skvelý outfit! palec hore! :)

    ReplyDelete

shout