13 February 2011

floral & indian



povlečení je prostě důležitý.
vždyť v něm spíme každej den.
a taky zabírá dost velkou plochu pokoje, takže je dekorativní.

mám jenom dvě takový, na který jsem hrdej. teda, ne hrdej, samo. ale hrozně se mi líběj.

1:





















špatná zpráva asi je, že tohle povlečení neseženete. mám ho po babičce z jejich chaty. je moc zajímavý, jak mám často lepší vztah k věcem svejch prarodičů než oni sami. myslim, že oranžová, žlutá, fialová a bílá tady jdou krásně k sobě.

obecně mám květovanej vzor docela v oblibě, i když prostě nemůžu najít jedinou košili, co by byla květovaná, dostatečně pánská a za přijatelnou cenu. v zaře mívali takovou béžovohnědou, pěkně poetickou. s odstupem času je mi možná líto, že jsem si ji nekoupil, protože i když zadám do google "floral/flower shirt man/men", vyjedou mi debilní havajský košile. jo, ty pro šedesátiletý opálený amíky s koktejlem v ruce a absencí vlasů.

zde vzory, co by se mi zamlouvaly. v tomto případě paul smith for men. nalevo DOBRÁ realita a napravo upravený obrázky s jemnějšíma barvama, co bych býval preferoval.






































vzor, co nepotřebuje úpravy:




















tenhle použila nějaká paní, aby svému manželovi vyrobila košili. jo, to bych chtěl, abych si vybral látku a někdo mi košili ušil. mimochodem, skvělej vzor, povlíknul bych si s nim třeba i tu postel haha.




















ale zpátky k povlečení.

2:
























tohle se jmenuje birgit spets a je z ikey. hah. miluju ho, protože si v něm připadám jak indián. jenom bych si nasadil takovou tu čelenku a dělal uauauaua a vyvolával duchy. a déšť.



















birgit spets, ikea, 399,- jednolůžko, 599,- dvojlůžko

8 comments:

  1. indiánský povlečení awesome

    ReplyDelete
  2. na tej prvej máš super peryy

    ReplyDelete
  3. to je pro me, jako cecha, zajimavy slovo
    dik

    ReplyDelete
  4. moc se mi líbí ty košile Paul Smith.

    ReplyDelete
  5. Počkej, až toto objeví Blbá blondýna :D Ta proti ložnímu prádlu zjevně něco má :D

    ReplyDelete
  6. Na té druhé fotce -

    ti to fakt sluší.

    ReplyDelete

shout